Monday, March 2, 2009

eestlane, sakslane ja venelane

ah, mis ma ikka seletan - tegelikult oli lugu hoopis: "eestlane, sakslane, sakslane ja poolakas läksid agrigentosse..." pole pooltki nii tabav, aga mis seal parata. ühesõnaga, käisin kolme erasmuse tüdrukuga lõuna-sitsiilias, agrigentos. tõtt öelda, agrigentosse me tegelikult sisse ei sõitnudki, sest tegemist pole just kõige kaunima linnaga sitsiilias. ja see on veel pehmelt öeldud. küll aga paikneb see kole linnake vägagi kaunis kohas. meri on kiviga visata ja linna lähistel paikneb kurikuulus (ma polnud varem kuulnud :-) ) templite org - valla dei templi.

lasime ühel kaluril gela-nimelise linnakse lähedal endast pilti teha ning selline nägi välja meie reisiseltskond (vasakult: julia, toni, il toro siciliano ning weronica) :
From Agrigento 2009-03-01

pean kohe ära ütlema, et reisiseltskond osutus ütlemata lõbusaks ja ületas minu kõiki ootusi. kuna otsustasime minna rendiautoga ning just mina olin roolijoodikuks valitud, siis kartsin, et tüüpiline kaasreisijate paanika mittesobiva sõidukiiruse või hirm eksimise ees muudavad sõidu tüütuks. tegelikult oli aga kõik vastupidi. kõigil oli ühesugune arusaam, et vahet pole, kuhu me lõpuks välja jõuame, peaasi, et chill on. seetõttu seiklesime ennast kiiresti kiirteelt maha ja hakkasime sitsiilia mägiteid vallutma. kuradi õige valik. nägime imekaunist loodust ja mis kõige olulisem, jõudsime õigesse kohta välja.

sellel pildil on kujutatud maailmas kõige paremini säilinud vanakreeka tempel. concordia tempel.
From Agrigento 2009-03-01

ja siin üritan tabada päikeseloojangulist hera templit - tegelikult oli roomlastel antud jumalannale teine nimi, aga minu mälu pole topeltteadmistele avatud :-)
From Agrigento 2009-03-01

peale templite oru külastamist kiirustasime oma fiat puntoga randa, et enne pimedat heita pilk imekaunile türgi trepile - la scala dei turki. pole õrna aimugi, miks seda niimoodi nimetatakse, aga see on lubivalge kivirand. kahjuks ei tea ma kindlalt, mis kiviga tegemist on - see jäägu juba kiviloogide otsustada. eks ta mingi lubi-marmor või muu selline ole.
From Agrigento 2009-03-01

ega ma ei oskagi siin suurt midagi lõpetuseks öelda. tore seiklus oli. mul pole vist kunagi, ise auto roolis istudes, nii lõbus olnud. seega olen enda üle eriti uhke.

tänane laulusoovitus: negrita - radio conga [2]

No comments:

Post a Comment