Friday, March 6, 2009

sääsest elevandi tegemise õpetus

täna on üks sürr päev. mul on ränk veini-õlle-pohmell ja hommikul ärgates leidsin oma mobiilist sõnumi, mis ütles, et minu õhtused sõnavõtud viisid selleni, et 2 erasmuse tüdrukut visati ühikast välja. nagu ma ütlesin, väga sürr tunne on. ma ei tea, kuidas asja kirjeldada, aga ütleme nii, et ma käitusin endale kohaselt - pruukides suud seal, kus seda vaja ei ole. kuigi tegelikult ületas üks hispaania tüdruk igasugu ootusi, andes ühele sõnale nii kriitiliselt olulise tähenduse, et selle tulemusel muutus kaks inimest kodutuks. õnneks pole see eriti suur probleem, sest esimene neist - weronica - on nii kui nii teisipäeval poolasse tagasi naasemas ja senikaua saab ta ühikas edasi elada. teine - toni, the german - polnud lihtsalt oma ühikaga rahul ja tegeles juba aktiivselt uue kodu otsimisega: nüüd lihtsalt kiirenes väljakolimine käesolevasse nädalavahetusse. igatahes lubasin, et aitan neid, kui vähegi mingit abi on vaja. eks näis, kui pahased nad minu peale tegelikult on - hetkel väidavad, et kõik on ok. kuna ma neid natuke tunnen, siis mul pole põhjust nende sõnades kahelda.

nüüd olen selle oma hingelt ära kirjutanud. eks näis, mis edasi saab. igatahes olen suutnud jätta järjekordse jälje... ja selles mõttes on isegi natuke uhke tunne. samas väiksed süümekad on ka. homme olen ilmselt targem... ja parem inimene :-)

lõppkokkuvõttes on moraal vana: ärge laske mind välismaalaste ligidale. on see siis catania city või lake peipsi või mõni kolmas koht.

laulusoovitus: negramaro - meraviglioso [4]

4 comments:

  1. eeeh... mis värk siis oli? mis sõnu sa pruukisid? mida pidid sina ütlema, et kaks tšikki ühikast välja tõsteti ja kes saaks üldse sinu peale pahane olla? tunnista üles, tegelikult läksid sa sitsiiliasse intriige punuma! karl 'sorry, lapsed' kruusamäe =)

    ReplyDelete
  2. just. ma olen eestis liiga palju vapraid ja ilusaid vaadanud ning nüüd ei oska elu ilma intriigipõimikuta elada. sitsiilia on nagu minu väike nukuteater ja mina selle lavastaja.

    ReplyDelete
  3. Kas võtsite üles vanad hümnid või teatasite otse, mida te viina mitte-armastavatest inimestest arvate?

    ReplyDelete
  4. kuna ma pole siin lonksugi viina tarvitanud, siis vaevalt mul õigust kedagi sellepärast hukka mõista on :-)

    ReplyDelete