Saturday, February 28, 2009

kohustus.

jah, puhtalt kohustusest kirjutan käesolevat posti. pole ju tükk aega midagi teile kirjutanud. tegelikult tahaks teha ühe piltidega sissekande, kus ma tutvustaks teile kohalikke ahve, kellega koos aega veedan - nii tööl kui ka eraelus. kahjuks on aga kõik pildid fotokas ja minu läpparile on võimalik külge pookida ainult 2 usb-seadet. üks on modem, mis hoiab mind netis ja teine on mälupulk, mille pealt kuulan hetkel muusikat, seega ei saa ma fotosid arvutisse tõmmata ning teile vaatamiseks üles riputada. võibolla kunagi hiljem.

tegelikult, nii naljakas kui see ka pole, olen siin viimasel ajal hoopis tartu ülikooli asjadega tegelenud. olen valmis kirjutanud arvutitehnikat reklaamiva veebilehe ning tegelenud muude õppekavaga seonduvate küsimustega, nagu lõpetada soovivate tudengite nõustamisega jms. siinsete eksperimentidega on hetkel asi natuke nutune, sest pool aega on seljataga, aga käegakatsutavaid tulemusi ikka veel pole. õnneks on mul veel aega, nii et pean pingutama, kuigi teinekord kipub juba masendus peale tulema. keegi, kes leiutas sinise esmaspäeva, polnud ilmselt kunagi teadusega tegelenud, sest mulle tundub, et kõige nõmedam päev nädalas on neljapäev. miks? sest neljapäevaks on alati möödunud kolm päeva tulemusetust ning lõõgastust pakkuvast nädalavahetusest lahutab rohkem kui 24 tundi.

muide täna on eesti meistrivõistlused standardtantsudes, nii et jälgige uudiseid...

homme rendime paari erasmuslasega auto ja sõidame lõuna-sitsiiliat avastama. peaks hästi ilus kant olema. aga võibolla on hoopis kole descartes? mage.

kohtumiseni, armsad sõbrad!

p.s. tänane laulusoovitus: baustelle - baudelaire [1]

No comments:

Post a Comment