Monday, March 9, 2009

ma olen juht, ma olen autojuht

tegime eile (pühapäeval) järjekordse tripi. lisaks eelmise korra inimestele, liitus meiega veel üks saksa poiss. mis tähjendab, et seekord oli asi nõnda: eestlane, sakslane, sakslane, sakslane ja poolakas läksid ragusasse ja tulid noto kaudu tagasi. ega mul miskit väga põnevat kirjutada sellest ei ole. endiselt olin mina autojuht, piilupart rongijuht ning georg ots laevajuht. ma ei teadnud ragusast suurt midagi enne seda trippi, nii et sain päris suure positiivse üllatuse osaliseks.

niimoodi näeb välja üks osa ragusast
From Ragusa-Noto 2009-03-08

siin on näha 4/5 meie reisiseltskonnast: lisandunud on saksa poiss, kelle hüüdnimi on gina. julia on seekord kaamera taga.
From Ragusa-Noto 2009-03-08

ja siin siis kogu meie bande, pilt tehtud noto toomkiriku ees. vasakult: julia, toni, minä, gina, weronika
From Ragusa-Noto 2009-03-08

endiselt oli lõbus reis ja mulle hakkab see itaalias liiklemine täitsa meeldima. siin kehtib liikluses ainult üks reegel: sinu sõidustiili määrab sinu armastus sinu auto vastu. kuna ma pole suutnud kunagi autodest hoolida, siis on päris mugav kasutada privileegi, mille kohaselt liiklusmärgid omavad kõigest dekoratsioonielemendi rolli.

täna õhtul on weronika ärasaatmise pidu, sest homme lendab ta tagasi külma varssavisse. kahjuks pean tagasihoidlikku liini hoidma, sest mul on töötegemise aega väga väheks jäänud ja seega ei saa homset päeva pohmaka alla kulutada.

tänane laulusoovitus: vasco rossi - vieni qui [5]

No comments:

Post a Comment