Saturday, March 14, 2009

ahvikari vol. 1

juba mõnda aega tahan teha ülevaadet, kus tutvustan teile kohalikke ahve, kellega läbi käin. siinkohal termin "kohalik" ei tähenda itaallast, vaid inimest, kes on juhtumisi catanias. olen mitu korda seda postitust alustanud. pikaks kisub ja kunagi ei jõua avaldamiseni, seega nüüd otsustasin, et panen kaks esimest inimest lukku ja teen selle triki ära.

niisiis...
alessandro
selle itaaliasoost kaisukaru võtaksin küll endaga eestisse kaasa. põhimõtteliselt tutvusime, kuna ta on tudeng ning juhendasin teda mõnda aega. talle meeldis vahepeal mind seltskonnas tutvustada kui oma õpetajat. iroonia peitub selles, et mees on minust 6 aastat vanem. tema on mulle näidanud kohalikku kõrtsi-, sõidu-, söögi- ja suhtluskultuuri. ta on mulle tutvustanud mitmeid erinevaid inimesi (enamasti tudengeid), kellega saan oluliselt paremini läbi kui oma laborikaaslastega. esimene kord, kui ma teda nägin, siis küsis ta mult, kust ma pärit olen. ütlesin, et eestist, tartust. selle peale sobras ta natuke aega oma läpakas ja näitas mulle pilti endast tartu raekojaplatsil. vat see oli alles esmamulje. eriti kuna kohalikud usuvad seni, et kõik poolast kõrgemal on ultima thule. ütled kellelegi, et oled eestist ja vastuseks küsitakse: "poola?"

aga liigume edasi...
paola

tegelikult näeb ta mõnevõrra teistsugune välja. pakun, et see pilt on paar kuni kümme aastat vana :-) aga selle pildi saatis paola mulle meili peale jaanuaris, et ma ta ikka lennujaamas ära tunneks. ju talle meeldib, kui inimesed teda niimoodi näevad. küll teil avaneb võimalus teda ka oma kuningaga näha, sest juba aprilli lõpus saabub paola kolmeks kuuks eestisse, et jätkata meie siin alustatud uurimistööd. just, tema on minu uurimustöö partner ja peale selle ei ole meil eriti midagi muud ühist. see tähendab, et vabal ajal me eriti koos ei hängi ega bängi. see muidugi ei tähenda, et me läbi ei saaks, lihtsalt - sädet pole või keemiat või nimetage seda, kuidas tahate. töö osas on täiesti asjalik tüdruk - eks alati on alati tore näha naisi, kes loodusteadusi haukavad. ilmselt seetõttu, et eestis, eriti tartus on neid ikka meestest mõnevõrra vähem. siin on meil laboris lausa kaks, lisaks paolale on veel üks elektroonikaga tegelev angela ja kõrval laboris, kus istuvad robootikud, olen näinud ka ca kolme tipsi. täpsustuseks mainin, et kui ma ütlen laborikaaslane, siis ma mõtlen phd tudengeid, sest labor on neile nö töökoht. muid tudengeid ei jõuaks elu sees üles lugeda või nii. ühesõnaga on siin loodusteadusi õppimas oluliselt rohkem inimesi, kui eestis.

ja ongi esimesed ahvid tutvustatud. täna lähen laboriahvidega ühe juurde õhtust sööma. mina toon saia ja veini - teised küpsetavad muu toidu. ja homme--- lendan rooma! see tähendab, et vähemalt 5 päeva olen internetist eemal. saab põnev olema.

tänane laulusoovitus kipub kummitama jääma: caparezza - io diventero' qualcuno [7]

2 comments:

  1. hellou? vol 2 ja vol 3? ja mis roomas nägid?

    ReplyDelete
  2. palju sa arvad, et mul neid sõpru siin on?! :-) tegelt iga asi omal ajal. võibolla leian see nädalavahetus lõpuks aega miskti kirjutada...

    ReplyDelete