Friday, January 30, 2009

madonna...

tahaks plika kombel kisendada ja hüüda eriti beibe aktsendiga 'oh-my-god!', aga no kurat, seda ilmaimet lähen mina raudpolt vaatama, kui ta 4. augustil 70,000 pealtvaataja ette astub. madonna on nähtus, mida peab juba puhtalt sellepärast nägema, et ta on madonna - suure algustähega ;). hehee, hetkel tuli meelde see mooni tutvustet kreeka laul, mille sõnumit ma läbi madonna nime meeles pean - me tonne või miskit ... 'ma veritsen' oli igatahes eesti keeles :-)

huhuu, aga elust-olemisest: kips on juba suht pudruks kõnnitud, ilmselt eemaldan ta lähipäevil ja loodan parimat. paola - minu tööpartner - suutis kuidagi kogemata multimeetri juhtme endale kõrva toppida ja tegi endale hirmsal moel haiget, loodan, et taga saab kõik korda... ärge küsige, kuidas see tal õnnestus, mind polnud juures. armas lugeja, kui sa ei kujuta ette, kuidas endale juhtmega haiget teha (ilma poomismängudeta), siis kujuta ette heegelnõela kõrvatoppimist ja sellega isegi vere väljameelitamist.

aga lõpetaks siiski lõbusal noodil - nimelt unustasin eelmisse postitusse lisada ainult poole teeni viivad ülekäigurajad. nimelt, osad ülekäigurajad viivad sind ainult tee telgjooneni, mis edasi - see on juba su enda valik: riskid eluga ja jätkad alustatut või lähed tagasi?

ciao-ciao!

7 comments:

  1. meenuvad sõnad mingist laulust:
    /../ mingi juhtme nuss
    Ja sõnad ei jäänd pähe/../

    ma panin igatahes juba telefoni meeldetuletuse, et 2. märtsil pilet saaks soetatud.

    ReplyDelete
  2. ματωνω!!

    http://www.youtube.com/watch?v=P0xplj1of7o

    ReplyDelete
  3. kas sa fotokat vms kaasa ei võtnud? tahaks pilte siin blogis näha, soovitavalt sitsiilia pilte siis.

    ReplyDelete
  4. mul siin seni ainult mobiili kaamera, ilmselt ostan mingi odava digika endale varsti. ühesõnaga, küll ma miskit lähitulevikus postitan...

    ReplyDelete
  5. 12 august brasiilia tuleb lillekülla jalkat mängima, piletiraha tahavad küll 2 madonna jagu aga ma arvan et higiste neegrite show kaalub siiski 50aastase madonna üle.

    ReplyDelete
  6. ma tahan ka raudselt selle madonna ime ära näha:) a nad ennustavad, et kolme tunniga müüakse piletid välja:S pean kellegi sabast kinni võtma, kes teab, kuidas kindlalt piletit saada. tü-tü-tüü;)

    ReplyDelete
  7. m. raud ennustab, et piletihind tuleb um 900.- ....

    ReplyDelete