Monday, January 26, 2009

mittemillestki

täiesti mõttetu blogi on mul. ma ei tee siin sitsiilias midagi põnevat, mida kõigi teistega jagada. ja kuna ma pole kunagi olnud eriline sulesepp ei diibi ega mageda osas, siis on asi eriti nutune. ma tean, et aeg-ajalt on mu sõnavõtud toonud esile muige enam kui ühe inimese näol, aga need hetked on olnud situatsioonikoomika. ühesõnaga, kallid sõbrad ja muidusööjad, mis ma öelda tahan, on see, et ma ise pole oma senipostitatuga teps mitte rahul. samuti pole mul tunnet, et asi lähiajal paremuse poole liikuma hakkaks.

eniveis, järgnevalt jagan paari naljakat asja, mida sitsiilias palju kohtab. esiteks autode parkimine - kui kuskil on märk, mis otseselt keelab parkimist ja/või peatumist, siis võib kindel olla, et kogu selle märgi vahetu ümbrus on paksult kinni pargitud ning ainuke koht, kus autot ei paikne, on see 10 cm, mille on hõivanud post, mille otsas märk ripub :-) teiseks, avalikud peldikud ei oma 90 protsendil juhtudest lukkusid oma ustel - üldine reegel, et kui uks on avatud, siis on tualett vaba, kui uks kinni, siis koputad, et kontrollida ega keegi parajasti enda kergendamisega ei tegele. ma pole siiani teada saanud, mida vastata, kui keegi koputab - si? prego? grazie? go fuck yourself, you fucking perv? nagu näha juuresolevalt pildilt, siis variante on mitmeid :-)

va bene, ma pean nüüd lõpetama, sest lähen lennujaama helenale vastu. eks näis, kas ma kohale ka jõuan, sest mul pole aimugi, millise (või kahe millise) bussiga ma sinna sõitma pean. kipsis jalaga on eriti tige ja umbe sheff seigelda:-) wish me luck!

No comments:

Post a Comment