Tuesday, February 3, 2009

pilte...

mobiili ja h kaameraga said tehtud mõned pildid. panen sündsamad (ja seega ka igavamad) siia üles. ma loodan rahuldada sellega vähemalt 20% oma lugejate uudishimu.

siin ma seisan parklas, taustal palmid ja lumine etna.
siin me oleme bellini aias, lasime kahel noorel piigal meist pilti teha.
õhtusöök kohalikus restos: (vasakult) salvo naine, kelle nime ma ei suuda juba n-indat korda meelde jätta, salvo, paola, giovanni ja teie alandlikud sõbrad. ühesõnaga paariks loe a la italia :-)
teatro bellini. käisin seal mingil sümfoonia kontserdil möödunud reedel. väga ilus koht oli...modernne kirik siracusas. päris uhke. üldse on siin palju põnevaid kirikuid, mis pakuvad mõnusat vahepala kõigile neile kunstiajaloo tunnis nõrkemiseni õpitud hoonetele...siracusa rannajoon. ma rannajoon, sa rannajood, ta rannajoob, me rannajoome, te rannajoote, nad rannajoovad... magedat kah natuke!

4 comments:

  1. jee pildid!
    põnevatest kirikutest ja nende sisustusest tahaks ma küll pilte!

    ReplyDelete
  2. mina tahaks neid ebasündsaid pilte

    ReplyDelete
  3. njah, tegelikult neid ebasündsaid pilte ei olegi. tegin end niisama huvitavaks...

    ReplyDelete