Wednesday, January 14, 2009

päike

14. jaanuari hommikul ehk praegu näen ma siin esimest korda päikest ja taevas on sinine. juhuu! täna tuleb üks suurepärane päev. eile jõin esimest korda seda krapa-asja, mis veini tootmisest üle jääb. normaalne jook, aga uut armastust ma sellest ei leidnud. üldse tahaks kellegagi korralikult võtta. siin on kõik sellised, et pool pokaali veini õhtusöögi kõrvale i vsjoo. nagu mismõttes? aga ma lähen nüüd hommikust sööma. muide itaallased on ülikiired sööjad. kõige muu juures nad uimavad, aga söök kaob välgukiirusel - mina olen alati viimane, kes oma söögi lõpetab. muide mainin veel, et käisime eile söömas mingis rahvusvahelise köögiga restos, mis on keskendunud liha tegemisele. il paradisio, ma ütlen, lapsed, LIHA, oi ma olin õnnelik.

oh-whatta-beautiful-morning... and i fade away to the kitchen...

6 comments:

  1. kui korralikult võtta tahad, siis katsu endale sealt saarelt paar mikat-pekkat-juhat vms otsida. usu mind, nad on sama suures hädas kui sina, kui mitte hullemaski. eks sellest minu sõprus nii kreekas kui iisraelis meie põhjanaabritega alguse saigi.

    ReplyDelete
  2. kusjuures ma täna saingi ühe poola erasmuslase kontakti, nii et finding mika-pekka-juha is a work in progress :-)

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=xLbZbxx-swg

    ReplyDelete
  4. mul ei ole kellegi teisega juudinalju jagada:

    roses are redish
    violetes are blueish
    if it weren't for jesus
    we'd all be jewish

    ReplyDelete
  5. tartus sa küll ei joonud, vb ainult pool klaasi veini vahel harva..

    ReplyDelete